Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

Kostvejledning der tager udgangspunkt i Sense-kost

Som kostvejleder går jeg ikke op i at tælle kalorier eller gøre det besværligt for dig (og evt. din familie). Du får ikke en streng kostplan, som du skal holde for at kunne nå dit mål. Jeg tror på, at det skal være simpelt og enkelt. Derfor tager jeg også udgangspunkt i principperne fra den populære Sense-kur og du får derfor også udleveret bogen Sense- Slank med fornuft.

Med kostvejledning hos mig lærer du at tage ansvar, blive bevist og tage stilling til, hvad du vil have i din krop, og så kommer resultaterne helt af sig selv over tid – og derved bliver de også. Dit mindset ændres over tid, når du begynder at mærke, hvor godt din krop får det af at få det rigtige brændstof.

Fordelene ved kostprincipperne i en Sense-kur

Jeg vejleder ud fra kostprincipperne i Sense-kost, da jeg synes, at det har virkelig mange fordele som:

  • Fokus på et stabilt blodsukker (som jeg synes, at der har så fantastiske gode ‘bivirkninger’, såsom et stabilt energiniveau og overskud og dermed også glæde for mange, en bedre søvn m.m.)
  • Fokus på lækker rigtig mad og ikke forarbejdet mad (det kan dog sagtens spises en gang i mellem)
  • Enkelt og nemt
  • En livsstil der kan justeres til en kur
  • Retningslinjer fremfor kostplan
  • Sikre mæthed – man må ikke gå og føle sig konstant sulten
  • Ikke kalorietælling eller vejning af mad
  • Ikke fedtforskrækket
  • Fokus på sunde grøntsager, protein og fedtstoffer
  • Man selv skal tage ansvar og lære at sammensætte sin kost, så det passer til en selv, og der hvor man er til det enkelte måltid. Dvs. ingen faste kostplaner.
  • 2-3 måltider om dagen med mulighed for 2 mellemmåltider
  • Det giver flere muligheder i sine madkombinationer
  • Det er helt væk fra en sort/hvid tilgang
  • Intet er forbudt
  • Valgfri kulhydrat, der kan ændres til ekstra protein og grønt i et måltid, eller bruges hvis man har lyst, er på farten, eller er til sociale ting
  • Det er meget konkret og nemt at forholde sig til
  • God læring i sine krops- og sult og mæthedsfornemmelse
  • Det er nemt at håndtere i et socialt liv
  • Det er nemt i et familieliv
  • Mulighed for at spise hvad der passer til den enkelte, fra måltid til måltid, dag til dag og periode til periode
  • God forståelse for overgangen fra en slankende til en sund Sense-kost, hvilket er virkelig svært for mange
  • Rigtig god mulighed for at kunne efterleve det resten af sit liv.

Alt dette kan selvfølgelig kræve noget læring, tilvænning og sparring, men her er jeg til at hjælpe og støtte dig.

Til kostvejledningsopfølgning får du løbende tilpasset din indsats, og vi gennemgår og finder alternativer til de udfordringer, du oplever, så du hele tiden har høj motivation til at nå dit mål.

Jeg vil anbefale, at du booker en tid til opfølgning hver måned, og at du i de 4 uger mellem hver opfølgning og ugentligt sender mig din kostdagbog, som jeg giver dig feedback på. Dette er inkl. i din kostvejledning hos mig. Du er altid velkommen til at sende mig kost-spørgsmål på mail.


Ønsker du et hjemmetræningsprogram, kan du købe en enkelt time til personlig træning, og jeg vil her udarbejde et specifikt program til dig, som vi sammen gennemgår og øver, så du har korrekt teknik, når du træner derhjemme.

Jeg har fokus på dine individuelle behov

For mig er korrekt kost individuelt afhængigt af, hvordan du lever, men altid med fokus på at stabilisere blodsukkeret.


Jeg vejleder og inspirerer dig til at få Sense-kost til at passe ind i dit liv. Jeg sætter en stor ære i at gøre det enkelt og nemt, så det kan lade sig gøre at skifte livsstil, også selvom du har en travl hverdag. 


Hvis dit mål er vægttab, er min klare erfaring, at 80 % er kost og 20 % træning for kvinder. Kosten hjælper dig til at blive slank, mens træning hjælper dig til at få en flot og stærk krop. Begge dele er med til at give dig et fysisk og mentalt overskud.


Forskellen på kostvejledning og et 1:1-forløb

Kostvejledning med opfølgninger er for dig, der er god til at motivere dig selv, men blot mangler vejledning og støtte i at få en kostomlægning til at fungere for dig. 


Har du brug for mere hjælp og støtte, så anbefaler jeg, at du tager et 4, 10 eller 20 ugers 1:1-forløb i stedet, hvor vi ugentlig mødes og taler om de udfordringer, som netop du oplever.


Hvad koster en kostvejleder?

Min pris på kostvejledning ligger på 950 kr. for den første kostvejledning. Efterfølgende kostvejledningsopfølgning koster 650 kr., og du har også mulighed for at købe 5 klip til 3.000 kr.


Du kan læse mere om mine priser her.

 
Kontakt mig og hør mere om kostvejledning

Ønsker du at høre mere om kostvejledning, eller har du nogle spørgsmål omkring Sense-kuren, er du velkommen til at kontakte mig og høre mere.
Du kan enten ringe til mig på telefon 40 50 06 06, eller du kan skrive til mig på e-mail kontakt@juliekernan.dk.


Mit private studio er beliggende i Gentofte, let tilgængelig for alle fra både Hellerup, Charlottenlund og København samt Nordsjælland. Der er gratis parkering foran døren.


Book en tid hos kostvejleder online

Julie er noget ganske særligt! Jeg mødte op til et 10 ugers forløb med nogle lidt vage målsætninger om at tabe mig lidt og få bevæget mig, og nogen måtte gøre noget, jeg fik det ikke gjort selv. Men jeg endte med noget helt andet, og meget mere, end jeg havde forestillet mig! Jeg tabte mig 17 kg på tre måneder og kom i ret god form, trods en begrænset indsats. Julie er virkelig godt selskab, hun presser, når der er behov for det, og andre gange står den på massage, hvis kroppen bare ikke kan den dag.

Nina F.

Gør det! Efter at have født ønskede jeg at komme i form igen. Jeg vidste da godt hvad der skulle til (troede jeg) men resultatet var der bare ikke rigtigt. Så bookede jeg en prøvetime hos julie. Jeg tænkte måske kunne jeg komme af med 2-3 kg og komme i bedre form🙈​ I dag 10 kg/55cm mindre og i mit livs bedste form, resultatet overgik min vildeste fantasi. Julie er ikke bare en personlig træner - hun er en fantastisk mentor som finder et setup som passer til dig.

Iben S.

Kan varmt anbefale Julie. Har været igennem et træningsforløb på 10 uger og det har været fantastisk oplevelse. Julie er meget kompetent og forstår at presse en så man lige kan yde det mere. Træningen har været tilpasset mine behov og mål for træningsforløbet og Julie har igennem hele forløbet støttet mig og været til rådighed hvis jeg havde brug for dette. Hun lovede at alle mine mål ville blive opfyldt og her 10 uger efter kan jeg konstatere at hun havde ret og at jeg endda har nået endnu end jeg selv havde turdet håbe på. 

Sabrina

Jeg startede i et 10 ugers forløb hos Julie, fordi jeg havde brug for en der lige kunne presse mig til at yde mit bedste i forhold til træning, og som kunne give mig nogen redskaber til en sundere kost ... Hendes tilgang til kost og træning gør at alle kan være med, det er inspirerende og overskueligt, i en ellers travl hverdag som mor til en lille tumling. Julie er god til at motivere og spørge ind til én, hun er til at få fat i hvis man har brug for råd og vejledning...

Christina S.

Følg mig på
​Instagram eller Facebook

Følg mig på instagram og/eller Facebook og lad dig dagligt inspirere med tips til at skabe en drømmekrop

via kost, træning og forskellige former for glæder i mit liv. Der vil også være skønne konkurrencer hver måned​.